Thursday, April 05, 2012

pink lover

Semalam sesambil tunggu my hubby jemput balik kerja, window shopping jap kat internet. Geramnya tengok barang-barang baby girl..comel-comel..tambahan pula warna pink, warna favorite aku. Teringat Naylee tak ada kasut yang sesuai lagi..yang ada semua besar, tak ngam lagi dengan kaki dia yang kecil molek tu. Cari punya cari..berkenan lak kat 2 pasang kasut ini..dua-dua warna pink. Kalau ada size orang besar cam aku ni, mau je aku beli..hehe. Comel sangat!! Dah ibu dia ni gila colour pink..anak pun terpalit sama. Boleh tengok koleksi kasut-kasut comel macam ni kat mudah.com advertised by MyLovingLand, owner dia Kak Faridah. Aku grap 2 2 kasut kat bawah ni, size 6-12bulan, harga 2 pasang kasut termasuk postage = RM46




 
Malamnya buka FB, kebetulan MissLily Shop baru update pages dia. Banyak collection baru dress & hangbag, pallazo pun ada. Semua cantik-cantik..rambang mata dibuatnya. Tetapi dalam bebanyak tu, mata ni tak boleh nak berhenti memandang dress yang satu ni.  Tertarik sungguh dengan dress polka dot pink ni.. Kononnya nak cuba lari dari kebiasaan warna pink, nak cuba warna mustard tapi hubby cakap colour pink lagi cantik. Hubby pun cam suka, terus aku order. Kalau lambat-lambat takut terlepas ke tangan orang lain.. Barangan Misslily ni cam pisang goreng panas, cepat habis, lagi pun limited, biasanya 1 design 1 pc je. Cuma aku tak berapa pasti dengan size dia, harap-harap ok la.
Bak kata mak mertua aku, biar menyesal membeli, jangan menyesal tak beli.
Harga baju termasuk postage = RM43.


Pagi tadi aku dah mintak tolong hubby transferkan duit ke akaun Misslily & Kak Faridah (MyLovingLand). Insyallah barang-barang ni sampai esok..tak sabarnya..

Last 2 week aku ada beli tudung bawal 2 tone kat FB Cantik Hijabku Collection. Aku ni sebenarnya bawal lover, tak berapa reti nak pakai tudung ekspress & shawl. Tudung bawal yang aku beli ni brand Senorita, material dia lembut, senang dibentuk & tak panas. Warna sudah pastinya PINK. Puas hati la beli kat sini..layanan pun sangat baik. TQ Sarah. 2 helai tudung termasuk postage = RM28

pink belacan

soft pink


No comments:

Post a Comment