Thursday, April 12, 2012

kunjungan kawan baik

'kawan baik' aku ni a.k.a menstrual dah lama tak datang sejak aku mengandungkan Naylee. Fuhh..bayangkan jela berapa lama tu.. Naylee pun dah mencecah umur 7 bulan + pregnant hampir 10 bulan = hampir setahun setengah. Akhirnya semalam kitarannya bermula semula. Patutlah sejak seminggu yang lalu poyot aku ni tak sedap je memanjang. Rupanya petanda nak 'peot'.

Memandangkan dah lama tak 'peot', rasa kekok je..macam 1st time 'peot' lak. Semalam ajak Hubby pergi kedai nak beli pad. Ntah berapa lama aku berdiri kat depan rak nak memilih pad. Sebelum ni aku lebih selesa pakai pad jenis Libresse tapi kat kedai ah so ni tak de jual lak. Penyudahnya, aku pilih kotex slim wing.

Hari ke-2 ni, badan rasa tak bermaya je, kepala pun pening..nak buat keje pun rasa tak bersemangat. Teruk tul rasa..tak terurus dibuatnya aku. Semalam pun aku rasa mengantuk je.. Harap-harap esok akan rasa lebih sihat.


No comments:

Post a Comment