Monday, April 16, 2012

Maxi skirt kuning mustard dari Batik Valley


 
Aku baru sahaja membeli sehelai maxi skirt yang best dari Batik Valley. 
 Harga RM53 termasuk postage..& hubby belanja yang menjadikan ia bertambah-tambah best.
Aku memilih colour mustard untuk mencipta kelainan..sampai hubby tanya beberapa kali "Betul ke sayang nak warna kuning ni? Berani ke nak pakai skirt warna kuning?" Dengan comfident nye aku menjawab YA. Padahal aku punya kepala sampai pening berfikir nak padankan dengan baju apa skirt ni nanti. 


Akhirnya..maxi skirt aku yang berwarna kuning ini aku padankan dengan baju yang turut aku beli secara online daripada Cantik Hijabku berwarna hijau biru.




digandingkan dengan kasut wedges warna cream 

Material maxi skirt ini lembut, tak panas & cantik, yang paling aku suka bila berjalan dia beralun ikut rentak kaki kita. Hubby pun tau aku memang suka skirt yang kembang-kembang gitu bila berjalan & ditiup angin. Cuma kena pakai kain dalam sebab jarang sikit.

2 comments:

  1. cantiklah..
    tapi kalo saya beli on9 mst sush kalo nk plih saiz. saya ni tggi. huhu.. =(

    ReplyDelete
  2. saya pun susah nak dapatkan size yang sesuai..
    badan saya agak chubby..punggung pun besor
    main agak-agak je ni..mujur ok

    ReplyDelete