Monday, June 04, 2012

another 5kg to go

sebelum ini aku ada bertekat untuk menurunkan berat badanku yang kini boleh diketegorikan dalam kumpulan overweight..huhu..malunya..

sejak hari tu, aku dah berjaya menurunkan 2kg dalam tempoh 3 bulan..boleh la kan daripada tak berkurang langsung atau pun makin bertambah..

aku target 7kg untuk diturunkan..so ada 5kg lagi. target seterusnya 5kg lagi untuk menjadikan berat idamanku 53kg. jangan cerita lah pasal 5kg yang seterusnya..yang ada pun tak capai-capai lagi.
boleh katakan aku ni hangat-hangat tahi ayam juga..kalau betul-betul mesti dah capai apa yang aku nak. memang dasar kuat makan..tolong lah aku..............






2 comments: