Sunday, June 10, 2012

ikan siakap 3 rasa

Atas permintaan hubby nak makan ikan siakap 3 rasa, aku dengan penuh bersemangat ingin memenuhi permintaan buah hati aku ni. Aku ni sebenarnya tak berapa rajin ke dapur, jadi almaklumlah skill memasak aku pun kurang..
mana dapat resepi? aku mintak dari bos aku sehari sebelum cuti..bos aku yang lelaki ni pun pandai masak..malu betul. Thanks boss..resepi menjadi & sedap.

ikan yang siap dimasak..hubby bagi gred A-, terharu..walaupun ni kali pertama masak ikan siakap 3 rasa. Tak sangka pandai gak aku memasak.hehe

masakan tambahan sayur bayam masak air + soun + tauhu pucuk + kentang. panas-panas lagi.


Yang ni pulak..

anak ibu yang comot..cuba alihkan perhatian dia dengan memberi biskut celop cekelat Nini. Kalau tak, kita sibuk memasak dia pun sibuk 'mengemas' dapur.

No comments:

Post a Comment