Monday, August 05, 2013

Menghitung hari

Hari ini masuk 38 minggu..tinggal 2minggu je lagi
Braxton Hicks semakin kerap, belum ada tanda-tanda lain
Kaki pun tak bengkak..lambat lagi kot nak bersalin
Tak sabarnya nak tunggu baby
Alhamdulillah aku masih dapat berpuasa
Tinggal 2 hari je lagi nak puasa
Harap dapat puasa penuh

Mood raya ke laut sebab baju yang dibeli online tak seperti yang dalam gambar
Kali pertama gagal dalam pembelian online..
Udah la kali pertama aku mengeluarkan budget yg besar untuk 1 baju raya
Kecewa nya..baik aku beli kat thepoplook je
Kualiti okey..murah pun murah
Nak beli yang lain tak de lah..pakai je la apa yang ada
Sabar je la..

Apa pun yang penting nak makan juadah raya puas-puas..
Pantang nanti dah tak leh nak makan macam-macam
Doakan keselamatan aku dan anak yang bakal aku lahirkan ya..

No comments:

Post a Comment