Sunday, July 14, 2013

baju raya oh baju raya

Misi mencari baju raya bermula..
boleh dikatakan agak terhad baju raya untuk orang pregnant
lagi-lagi yang menunggu hari je macam aku ni
silap haribulan tak sempat pakai pun baju raya, dah bersalin
tapi semangat untuk beraya tetap ada
masa aku mengandungkan Naylee pun tengah menunggu hari juga
raya ke-6 Naylee lahir, awal seminggu dari due date
sempatlah aku nak makan rendang ketupat semua
harap-harap kali ni sempat juga lah

Ni antara baju-baju yang aku tengok-tengok & rasa sesuai
tapi nak tunggu thepoplook update lagi
mana tahu ada yang lagi cantik
ada 3 minggu lagi sebelum raya


dress di KZnabihah, RM140

dress dari thepoplook, RM69.00
 

dress dari muslimah anggun, RM169

Ada idea tak mana nak cari baju raya untuk orang pregnant macam aku ni..

No comments:

Post a Comment