Monday, March 12, 2012

can't stop

Aku mula belajar shopping online masa ngandungkan Naylee..tapi ketagihannya sampai la ni. My hubby pun dah mula perasan n complain..mana tak nye..sejak shopping online bini dia ni dah kurang menyimpan. Kalau shopping kat luar agak berkira-kira, nak keluarkan RM50 pun terketar-ketar tangan ni. Tapi dalam online..laju je jari jemari aku yang halus ni (perasan betul) transfer duit..RM300++ pun pernah aku transfer..gila..bagi orang yang agak kedekut seperti aku la..mungkin biasa je pada orang lain..hrmm..hope dapat kurangkan but i really CAN'T STOP!!  

Kat bawah ni..antara online shop yang aku suka..kalau nak list down semua sampai esok pn tak siap-siap entry ni..layan...


kecil molek je owner dia..gambar yang atas tau..



Skirt ni antara barang yang aku beli kat Misslily Shop.. Barang-barang kat Misslily cantik-cantik....yang special nye sesetengah barang kat Misslily Shop xde kat online shop lain n harga postage dia paling murah RM5 je.



Aku tak pernah beli lagi kat sini tapi aku selalu la window shopping kat sini..baju dia ala-ala korean style..cantik belaka, harga pun murah cuma size kecit-kecit, banyak yang tak sesuai untuk aku yang chubby ni. tapi ada satu dress yang menarik perhatian aku..rasanya leh pakai kot. sebenarnya aku dah submit order form pun nak beli baju ni..hehe..tunggu replay dari owner dia je..nanti dah sampai aku pakai n upload gambar ye (itu pun kalau muat la..)

biasa je tapi aku suka..dah berangan nak pakai masa gi bkt merah bulan 4 ni.




Shop ni aku baru je jumpa..nak cari storage botol n cooler bag untuk aktiviti penyusuan. dari pemerhaian aku, barang-barang kat sini boleh dikatakan antara shop yang menawarkan harga yang murah untuk kelengkapan penyusuan..rugi tak jumpa awal2 dulu..rugi banyak sebenarnya...waaaaaa....tak pelah..mungkin bukan rezeki.. tunggu adk Naylee nantilah..wah dah rancang untuk anak ke-2.



No comments:

Post a Comment