Saturday, January 14, 2012

pregnant time

hari ni nak share skit tentang my pregnancy time..antara aku n hubby, aku lah yg paling excited nk pregnant. lom lg pregnant, aku dh siap2 bli pregnant test, mane la tau aku bunting pelamin ke..hehe. tapi aku hanya disahkan pregnant 3bulan selepas kahwin..alhamdulillah. antara simtom awal aku pregnant, rasa penat yg luar biasa, naik tangga skit pn dh penat, ptg2 nak dkt hbs waktu keje mst aku dh ngantuk. apa lagi, aku gasak tido lah pas 5.30ptg sementara tunggu hubby jemput balik. pastu aku perasan ada rasa mual skit tapi xmuntah, aku ingat terlebih makan. disebabkan dah lewat sminggu peot, aku trs buat upt test n this is the result.

2 line..

sepanjang pregnantkan naylee, aku tak mengalami alahan yg teruk. rasanya tak sampai 10x aku muntah, cuma poyot aku cepat masuk angin, tak leh makan benda berangin or lewat makan. Alhamdulillah..semua berjalan dgn baik, tiada masalah kesihatan sepanjang mengandung cuma HB rendah skit je. Kat sini aku share skit gambar2 aku masa pregnant..

baru sebulan..celebrate kt shah beach resort


ni dah masuk 2 bulan..kat langkawi


4 bulan..kat ICT shah alam


teman hubby main futsal


5bulan..kat pangkor


7 bulan dah..g kahwin azmi n amy


8 bulan

tunggu hari je..1 syawal, 5 hari sebelom bersalin







No comments:

Post a Comment